Dowiedz się więcej o ITIL4
Slider marslander

Wyląduj na Marsie
z umiejętnościami
ITSM nowej generacji!

Gif marslander loader

Wykorzystaj w praktyce wiedzę ze szkolenia ITIL4 Foundation

Symulacja MarsLander powstała z myślą o wskazaniu zagrożeń, problemów i wyzwań, jakie na pewno pojawią się przed Tobą i Twoim zespołem w organizacjach IT. Znajdziesz tutaj pierwsze drogowskazy odnośnie dalszej drogi – gdzie i jak szukać odpowiedzi na pytania nurtujące współczesnych liderów IT. MarsLander powstał na bazie najnowszej wersji certyfikacji ITIL i jest zalecanym wsparciem dla szkoleń z serii ITIL 4 Foundation.

Ucz się na
błędach
w bezpiecznych
warunkach

Ucz się na błędach w bezpiecznych warunkach

marslander lander

Celem najnowszej symulacji biznesowej MarsLander jest doświadczenie niepowodzeń w bezpiecznych warunkach. Niemniej ważne będzie zapoznanie się ze sposobami przekształceń i wprowadzenia skutecznych zmian w organizacjach IT, mając na uwadze wykorzystanie elementów Agile i Lean przy zachowaniu podstawowych zasad ITSM nowej generacji (ITIL4®, VeriSM™, Agile Service Management). Program i zakres symulacji są powiązane ze szkoleniami ITIL4 Foundation, do których MarsLander stanowi doskonały wstęp i uzupełnienie.

marslander lander
marslander mountains

Doprowadź do startu rakiety z lądownikiem i jego lądowania na Marsie oraz zbierz dane dla uniwersytetów i centrów badawczych.

W nowej symulacji Marslander pracujesz w zespole usług cyfrowych firmy SPACE-Y, która sprzedaje dane zbierane podczas misji kosmicznych swoim klientom (uniwersytety, centra badawcze). Twój zespół obstawi wszystkie kluczowe i wieloaspektowe zadania w całym procesie. Dowiesz się dzięki temu, jakie są Twoje umiejętności oraz jakie kompetencje zespołu należy usprawnić.

01 runda

Waszym celem będzie zebranie istotnych danych z komety i wysłanie ich z powrotem na Ziemię do badań. Klienci będą do Was zgłaszać nowe potrzeby, pojawią się pierwsze problemy (np. korekta toru lotu).

Start rakiety i spotkanie z kometą Hardy IV

  • Jak zacząć pracę nad projektem i ocenić zasoby początkowe?
  • Jak szybko doprowadzić do startu projektu i odpowiedzieć na pierwsze wyzwania?
  • Jak uruchomić sprawne centrum obsługi użytkownika?
  • Jak od razu skoncentrować się na dostarczaniu wartości?
  • Jak skutecznie zarządzać incydentami i problemami?

02 runda

Po zebraniu nowych danych z orbity lądujecie na Marsie. Pojawia się ryzyko utraty klienta na rzecz konkurencji. W odpowiedzi na nowe wymagania będziecie musieli zmodernizować i usprawnić świadczone przez Wasz zespół usługi.

Orbita wokół Marsa i lądowanie

  • Jak uniknąć nieustannych przeróbek?
  • Jak włączyć dostawców w prace zespołu?
  • Jak zwiększyć płynność, szybkość i zwinność pracy nad nowymi funkcjami oprogramowania?
  • Jak wdrażać rozwiązania automatyzacji usług w celu zwiększenia wydajności?
  • Jak przeprowadzać zintegrowane testy?

03 runda

Rozpoczyna się program wypraw badawczych, po czym łazik MarsLander przejdzie w tryb uśpienia. Zespół przeprowadzi ostatni cykl usprawnień i będziecie gotowi do końcowych sprintów, po których można świętować sukces misji.

Badanie powierzchni Marsa

  • Jak rozwiązać wszystkie problemy zgodnie z ustaleniami i na czas?
  • Jak rozmawiać z dostawcami i wykorzystać możliwości sprzętu?
  • Jak utrzymać wsparcie dla wielu nowych usług?
  • Jak usprawnić pracę zespołów dzieląc się wiedzą i doświadczeniem?
  • Jak stosować praktyki ITSM nowej generacji i dostarczać wartości biznesowych?